FANDOM

Złomowisko MG

Złomowisko ma być z założenia siedliskiem wszelkich wyrzutków, przestępców, mafiosów i innego rodzaju gwałtowników, którzy nie chcieli się poddać prawu. Jest to miejsce niebezpieczne, ale również niosące z sobą szereg możliwości zarówno w kontekście zakazanych rozrywek (jak burdele, kasyna, narkotyki, nielegalne walki i wszystko co można wymyślić) oraz dodatkowych zleceń na boku, chociażby morderstw, pobić, przemytu, paserstwa czy czegokolwiek innego. W dodatku gracze mogą zostać wysłani z ramienia państwa w celu wykonania jakiegoś zadania. Być może zdecydują się również na eksplorację podziemi przy użyciu przewodnika, którego dość łatwo tutaj znaleźć.

Obywatele, a w szczególności żołnierze i marynarze są tutaj stosunkowo bezpieczni. Zazwyczaj otrzymują przepustki, które trzymają na widoku. O ile IJA nie wtrąca się w sprawy miejscowych to otacza ścisłą ochroną obywateli Japonii, którzy przybyli do miasta w celach rozrywkowych. Miejscowi wiedzą, że nie jest mądrze napadać na przyjezdnych, gdyż w ten sposób podpadają zarówno IJA jak i rządzącym Złomowiskiem mafiom. Zdarzają się jednak niekiedy zaginięcia, szczególnie podczas wypraw w podziemne kompleksy. W miasteczku znaleźć można wielu najemników i ochroniarzy, którzy oferują swoje usługi tak na terenie Złomowiska jak i w razie potrzeby gdziekolwiek indziej. Nie wszyscy z nich są klasycznymi zbirami. Zdarzają się wśród nich byli żołnierze czy marynarze.

Złomowisko ma służyć wzbogaceniu możliwości jakie oferuje Jowisz. Ma również pozwalać na przeprowadzenie scenariusza niekoniecznie związanego z wojną czy jakimiś wzniosłymi celami. Można się tutaj dobrze zabawić, dać i dostać po mordzie, wtrącić się w mafijne porachunki czy zwyczajnie znaleźć się w nieodpowiednim miejscu i czasie. Istnieje również możliwość najęcia ludzi od mokrej roboty, lub takich, którzy mogą się okazać pomocni podczas dalekich wypraw. Wszystko zależy od pomysłu i potrzeb.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki