FANDOM

Złomowisko

Większość Japończyków jest zadowolonych z obecnego stanu rzeczy oraz ze sposobu sprawowania władzy. Niemniej jednak nawet w tak zdyscyplinowanym społeczeństwie znaleźli się tacy, którym nie w smak jest życie pod Imperialnym butem. Ludzie Ci zdecydowali się opuścić bezpieczne Tokyo i zamieszkać na obrzeżach miasta starej rasy. Założyli tutaj swoje własne małe królestwo, które pieszczotliwie nazwali „Złomowiskiem”.

W istocie mieszkańcy Złomowiska nie zdołali całkowicie odciąć się od Imperialnej władzy. Rząd zapewnił dostawy energii elektrycznej dla rozwijającej się mieściny, gdyż i tak produkowano jej więcej niż było potrzebne. Zdecydowano również otworzyć placówkę handlową nieopodal Złomowiska, w której jego mieszkańcy mogli zakupić żywność, narzędzia czy nawet broń o ile mieli odpowiednią ilość pieniędzy.

Niewielka osada szybko stała się domem dla wszelkiego rodzaju wyrzutków, przestępców i ludzi, którzy z różnych względów nie chcieli mieszkać we właściwym Tokyo. Oprócz typowych mętów i typów spod ciemnej gwiazdy, ściągnęli tutaj również ludzie, którym zwyczajnie nie powiodło się w życiu lub popadli w niełaskę. W krótkim czasie mieszkańcy Złomowiska rozpoczęli eksplorację podziemnych kompleksów miasta, skąd wyciągali każdy strzępek technologii wymarłej rasy jaki udało im się znaleźć. W otwartej nieopodal handlowej placówce IJA mogli sprzedawać swoje znaleziska lub wymieniać je na potrzebne im rzeczy. Wskutek tego szybko zaczęto ich nazywać złomiarzami.

Wraz z rozwojem miasta i brakiem centralnej władzy zaczęły się rozwijać wszelkiego rodzaju organizacje przestępcze. Złomowisko zaczęło żyć własnym życiem. Wielu znało ten obszar jako miejsce występku i bezprawia, ale także zakazanych w samym Tokyo przyjemności. Niektórzy bogaci japończycy zapuszczali się na te tereny aby skorzystać z szeregu usług, które można było tutaj znaleźć. Podobnie czynili szeregowi żołnierze, marynarze czy nawet oficerowie. Początkowo spotykało się to z dezaprobatą, ale z biegiem czasu zaczęto przymykać na to oko, a Złomowisko stało się miejscem, które uważano za potrzebne. W końcu lepiej aby żołnierze wyszaleli się tam niż w samej stolicy.

Oprócz burdeli oraz handlu bronią i technologią mieszkańcy zaczęli produkować opium. Nigdy nie dowiedziano się jakim cudem udało się przemycić sadzonki maku lekarskiego na Arki, ale nie miało to żadnego znaczenia. Co prawda przy sztucznym oświetleniu produkcja była ograniczona, ale i tak znacznie przewyższała potrzeby mieszkańców Złomowiska. Zaczęto więc przemycać je do Tokyo, a nawet poza planetę, na Kallisto, Psyche a nawet na Ceresa. Zyski z handlu tym rzadkim towarem stały się najbardziej dochodowym elementem przestępczej działalności mafijnych rodzin ze Złomowiska. Siły cesarskie przymykały oko na ten proceder tak długo jak opium nie trafiało do obiegu wewnątrz miast japońskich. Za handel narkotykami na terenie Japonii (z wyłączeniem Złomowiska) groziła kara śmierci lub zesłanie do karnych batalionów.

Co więcej tajna imperialna policja rozpoczęła rekrutacje agentów pochodzących ze Złomowiska. Okazali się oni niejednokrotnie bardzo zdolnymi szpiegami, których lojalność względem Japonii wcale nie była mniejsza niż pozostałych obywateli.

Poniższy tekst przeznaczony jest dla oczu Mistrza Gry:

Złomowisko MG

Więcej z Fandomu

Losowa wiki