FANDOM

VLADIVOSTOK

Budowa miasta została rozpoczęta pod koniec 1962 roku. Głównym przeznaczeniem portu miało być rybołówstwo. Gdy tylko ukończono budowy pierwszych nabrzeży zdecydowano się na rozwiniecie fabryk produkujących samoloty oraz myśliwce głębinowe. Jednakże przemysł zbrojeniowy nigdy nie rozwinął się tak jak w Murmańsku, stanowił raczej niewielki dodatek do podstawowego zadania jakie stało przed miastem. W krótkim czasie Vladivostok stał się głównym eksporterem ryb na planecie. W pobliżu miasta ulokowane jest wiele raf koralowych wśród których można znaleźć marsjańską odmianę perłopławów. Marsjańskie Perły o przeróżnych kolorach stały się źródłem dodatkowego dochodu Vladivostoku. Niedługo później założono pierwsze hodowle perłopławów co pozwoliło zwiększyć zyski.

Nieopodal Vladivostoku mieszczą się jedne z najpiękniejszych plaż na Marsie. Okolice te nazwano „Czerwonym Wybrzeżem” od koloru piasku. Szybko stał się to ośrodek rekreacyjno wypoczynkowy odwiedzany nawet przez najwyższych państwowych urzędników.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki