FANDOM

Tachikawa Ki-99

Ważkopter transportowy. Do jego zadań należy głównie transport oddziałów, chociaż może również przewozić zaopatrzenie. Psiada dwie pary dużych skrzydeł umocowanych na dachu maszyny, które zapewniają osiągi zbliżone do jego kuzyna Archi, od którego Tachikawa jest znacznie większy. Skrzydła również są składane aby oszczędzić miejsce podczas transportu ważkoptera.

Załogę stanowi dwóch pilotów, z których jeden zajmuje się obsługą głównego uzbrojenia w postaci dwóch wyrzutni minirakiet „Yamamoto” podczepionych pod niedużymi nieruchomymi skrzydłami oraz automatycznego działka Taisho umieszczonego pod dziobem maszyny. Dodatkowo w burtach umieszczono dwa kolejne stanowiska automatycznych działek Taisho obsługiwane przez dwóch strzelców. Dodatkowym uzbrojeniem są cztery bomby podwieszane pod skrzydłami.

Oprócz załogi Tachikawa może pomieścić maksymalnie dziesięć kolejnych osób, dla których przygotowano siedzenia oraz pasy bezpieczeństwa.

Punkty Wytrzymałości: Stara Generacja 20(7) Nowa Generacja 25(10)

Przyspieszenie 15 Prędkość maksymalna 150 Wznoszenie: 10 w przypadku startu pionowego, 20 w przypadku dołożenia wektora poprzecznego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki