FANDOM

SCHUNOROKU HADA

Jeden z Generałów IJA. Schunoroku piastuje generalskie stanowisko od niedawna. Nominowany za sprawą dobrych osiągnięć i wzorowego przebiegu dotychczasowej służby, w okresie, w którym armia była intensywnie rozbudowywana. Schunoroku to człowiek, można by powiedzieć niewyróżniający się. bardziej nadający się do wykonywania rozkazów niż do ich wydawania. Niemniej jednak posiada znaczne poparcie kilku ważnych osobistości, a dzięki dyplomatycznym zdolnościom Takeshiego Rokkaku został generałem.

Jest członkiem Ruchu Odrodzenia i jednocześnie najwyżej postawionym oficerem armii, który dołączył do stowarzyszenia. Z całą pewnością będzie niebezpieczny gdy przyjdzie na to czas, gdyż pozostaje pod wpływem Boga-Maszyny. Schunoroku pozostaje najnowszym członkiem wewnętrznego kręgu. Jego zadaniem jest próba pociągnięcia Japonii w stronę wojny. W tym celu przyłączyl się do frakcji Yoshito Fujiwary i gorąco popiera młodego generała. Chociaż przez chwilę o tym myslał, nie ośmielił sięwprowadzić Yoshito do Ruchu Odrodzenia. Ten człowiek byl zbyt honorowy aby zgodzić się na coś takiego.

Ostatnimi czasy Schunoroku zyskał spory szacunek we frakcji młodych oficerów prowadzonych przez Yoshito i cieszy się ich znaniem. Głównie z powodu przekonania kilku ważniejszych osób o konieczności obrony Republiki Mandżukoru, w tym polityka i dyplomaty Takeshiego Rokkaku. Wszystko to było oczywiście z góry ukartowane, niemniej jednak Ruch Odrodzenia osiągnął cel jaki sobie załozył, czyli pozystywne nastawienie oficerów do Schunoroku Hady, który gra honorowego wojownika i patriotę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki