FANDOM

SAMARA

Szybki rozwój przemysłu i rolnictwa spowodował, że Perm i nowo otwarty Kharkóv nie były w stanie nadążyć z wydobyciem. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rozpoczęto budowę kolejnego kompleksu kopalni, który nazwano Samra. Budowę rozpoczęto w 1963 roku, a prace postępowały w szybkim tempie. Samara miała stanowić centrum kompleksu kopalni, które były rozsiane wokół miasta. Kopalnie lokalizowano w pobliżu złóż poszczególnych metali oraz węgla kamiennego.

Populacja Samary szybko rosła, szczególnie, że wielu ludzi z pobliskiego Permu przybywało tutaj w poszukiwaniu pracy. Jak się okazało złoża rud metali w pobliżu miasta obejmowały również złoto i srebro, a także innego rodzaju rzadkie i cenne metale. W krótkim czasie Samara stała się miastem zakazanych rozrywek. Pobudowano tutaj kasyna, hotele i miejsca innego rodzaju rozrywek. Jak się okazało uczyniono to za cichym przyzwoleniem władz. Całe miasto miało być kontrolowane przez państwo.

Samara stała się bogatym miastem, miastem businessmanów, którzy przepuszczali swoje pieniądze w kasynach i domach rozpusty. Mimo tego nawet zwykli robotnicy byli stosunkowo zamożni. Zawsze można było znaleźć dodatkową pracę chociażby w postaci ochroniarza. W Samarze wybudowano tajną siedzibę służb KGB. Co dziwne do tego miasta przybywali nawet alianci, chociaż zdarzało się to niezmiernie rzadko. Umożliwiał to niewielki port kosmiczny przeznaczony do użytku cywilnego. Miasto szybko stało się głównym punktem rekrutacji agentów KGB a także punktem ich przerzucania do innych rejonów Układu Słonecznego. Miasto zostało otwarte dla wszystkich i nawet w czasie wojny przybywają tutaj przedsiębiorcy z niezależnych terytoriów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki