FANDOM

RYU KIYOURA

Szef Wywiadu. Odpowiada za działalność wywiadowczą japońskich szpiegów działających zarówno na terenie Imperium Mechanicznego Słońca jak i poza nim. Najważniejszym z teatrów działań poza samą Japonią jest dla niego Republika Mandżukoru, która jest punktem zapalnym między japończykami a komunistami. Oprócz tego zajmuje się aktywnie infiltrowaniem Hel Incorporated na Ceresie, Auslandii, Federacji Ziam a także aliantów. Jego sieć szpiegów sięga nawet do Rosji, chociaż tam rekrutuje się głównie spośród rosyjskich zdrajców, lub ewentualnie opłacanych szpiegów wywodzących się z terenów neutralnych. Ryu żywo interesuje się planami Rosjan co do Republiki Mandżukoru.

Drugą niezwykle ważną sprawą są toczone obecnie działania wojenne. Siatka obserwatorów monitoruje wydarzenia na Saturnie, Uranie i Neptunie, dzięki czemu japończycy są na bieżąco informowani o działaniach na frontach. Podobnie jak reszta Najwyższej Rady jest wierny Imperatorowi i przyświecającym mu ideałom. Jest zwolennikiem wojny, jako środka mającego zapewnić bezpieczeństwo obywatelom Imperium.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki