FANDOM

PSYCHE

Jest to japońska baza wojskowa oraz placówka handlowa znajdująca się w pasie asteroid. Założona w 1980 roku, ukończona dwa lata później. Kolonię można podzielić na dwie części. Przede wszystkim najważniejsza jest dla Japonii baza wojskowa Tsu, ale ważne jest również handlowe miasto Akita. Planetoida posiada atmosferę i własna florę i faunę, chociaż dosyć ubogą. We wnętrzu Psyche znajdują się ogromne jaskinie, w których założono wspomniane wcześniej placówki. Nie prowadzi się tutaj wydobycia, ani żadnych upraw, gdyż nie ma do tego odpowiednich warunków.

Tsu: Baza wojskowa, która mieści się w zespole największych jaskiń znajdujących się w Psyche. Wybudowano tutaj doki dla 40 okrętów wojennych oraz pomocnicze doki mieszczące kolejne 20 okrętów, które są używane do przyjmowania transportowców. Niewielki port umieszczono również na samym początku jaskiń. Może w nim zacumować nawet do 15 łodzi. Używa się go zazwyczaj przy kontaktach z nazistami, którzy niekiedy zawijają do Tsu. Miejsce to nazwano Portem Zewnętrznym. W obiekcie znajduje się silny garnizon złożony w dużej części z piechoty szturmowej. Na wyposażeniu oddziałów jest również kilkanaście egzo i czołgów, a także kilka dywizjonów myśliwców szturmowych operujących z doków.

Posterunek mieści duże magazyny broni i amunicji, a także żywności i innego zaopatrzenia. Wybudowano tutaj pokaźnych rozmiarów garnizon, który zdolny jest pomieścić ponad 60 tysięcy żołnierzy. Obecnie nie stacjonuje tutaj tak duża liczba wojsk, jednak Tsu zostało zaprojektowane jako stacja przerzutowa i zaopatrzeniowa dla sił inwazyjnych, które w razie czego można by rzucić do walki z Sowietami lub Aliantami.

Baza jest ściśle strzeżona i nie wpuszcza się tutaj praktycznie nikogo oprócz japończyków. Strażnicy strzelają do każdego kto w porę nie okaże stosownej przepustki, którą nie jest łatwo zdobyć, gdyż żołnierze japońscy ich nie otrzymują. Ich weryfikacja odbywa się na podstawie specjalnych implantów. Nikt do tej pory nie zdołał zinfiltrować tego obiektu, chociaż podjęto kilka prób. Wszyscy którzy tego spróbowali zostali zabici, lub zaginęli bez wieści. Dlatego też Tsu jest wielką niewiadomą zarówno dla Aliantów jak i Sowietów, którzy są w stanie zapłacić niemałe sumy komuś, kto zdołałby zbadać bazę i przywieźć potwierdzone informacje o niej.

Tsu to również ważna baza cesarskiej floty. Na stałe stacjonuje tutaj około 15-20 jednostek, które zapewniają osłonę konwojom podróżującym z Merkurego na Jowisza i w drugą stronę. Zdarza się nawet, że w bazie cumują jednostki nazistowskie, jeśli ich statki potrzebują napraw. Wszystko to odbywa się w Zewnętrznym Porcie, a Naziści nie są wpuszczani do właściwej bazy. Mimo tego to i tak niecodzienne zachowanie jak na japończyków. Niemniej jednak niejeden okręt znalazł tutaj schronienie przed pościgiem Aliantów czy Sowietów, którzy nie ośmielają się zapuszczać w pobliże Psyche nie chcąc prowokować japończyków.

Akita: Miasto zbudowane w płytszych i mniejszych jaskiniach niż Tsu. Spełnia rolę placówki handlowej i portu przeładunkowego. Z biegiem czasu rozwinęło się tutaj miasto, zasiedlone przez japońskich robotników. Wkrótce dołączyli do nich inni ludzie, w większości osoby chcące zachować neutralność, lub uciekinierzy z innych zamieszkanych miejsc w Pasie Asteroid. W mieście panuje porządek, gdyż japońska armia wymierza sprawiedliwość szybko i bez możliwości odwołania się od niego. Czasami dochodzi do drobnych utarczek między tutejszymi gangami, co zwykle jest przez Japończyków tolerowane, chyba, że gangi próbują atakować lub zastraszać robotników pracujących w dokach.

Ideą istnienia miasta jest handel. To właśnie do doków umiejscowionych w Akicie przybywają transportowce przywożące surowce z Hel Incorporated. Towar jest przeładowywany na japońskie transportowce i wysyłany na Kallisto. Wszystko odbywa się pod czujnym okiem wojskowych strażników. Początkowo zdarzały się próby kradzieży, oczywiście w większości nieudane, ostatnio jednak ten proceder zmalał z uwagi na wysokie ryzyko. Japończycy nie przebierają w środkach i zabijają złodziei niezależnie od tego kim są.

Miasto ma około 80 tysięcy mieszkańców, z których zaledwie 1/5 to japończycy. Można tutaj kupić wiele nielegalnych substancji i przedmiotów oraz spotkać wszelkie typy spod ciemnej gwiazdy. Zawijają tutaj łowcy nagród chcący pracować dla japończyków, pionierzy, przedstawiciele Hel Incorporated, a także przemytnicy i czasami nawet piraci, którzy chcą sprzedać swoje towary. Miasto tętni życiem, wszystko jest jednak pod kontrolą wojska, które zawsze może wkroczyć jeśli sytuacja będzie tego wymagała. Ponoć to właśnie stąd zaczyna się podróż japońskich szpiegów, lub ludzi przez nich opłacanych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki