FANDOM

Klasa "DESTRUCTOR"

Standardowa jednostka tego typu ma 50 metrów długości i 5,5 metra szerokości. Została zaprojektowana przede wszystkim jako okręt abordażowy, dlatego zdecydowano się nie umieszczać w niej wyrzutni torped. W okręcie umieszczono za to stosunkowo dużą jednostkę napędową, w porównaniu do masy okrętu, co zapewnia mu przyspieszenie oraz prędkość maksymalną nieosiągalną dla pozostałych klas okrętów. Okręt zaopatrzono w systemy defensywne hard i soft kil. Dodatkowo klasa „Destructor” posiada specjalną śluzę powietrzną zaopatrzoną w pneumatyczny system utrzymujący połączenie z okrętem wroga oraz w system pomp, które wypompowują eter ze śluzy. Standardowo śluzę powinno się umocować na kiosku wrogiego okrętu, jednak można równie dobrze przyczepić ją w dowolne inne miejsce. Jednakże wtedy konieczne będzie przebicie się przez pancerz aby dostać się do wnętrza okrętu przeciwnika. Z uwagi na ciężki ostrzał jaki zwykle okręty tej klasy zmuszone są przejść aby zbliżyć się do wrogiego okrętu zdecydowano się zrezygnować z konstrukcji pierwszogeneracyjnych. Wszystkie japońskie okręty typu „Destructor” budowane są przy użyciu Eisenkaltu. Jest to drogie przedsięwzięcie, dlatego okrętów tych jest niewiele.

Jednostki tego typu wyposażone są w dwie baterie ciężkich działek na dziobie i rufie oraz po jednej baterii w każdej kurcie. Dodatkowo zamontowano po jednej baterii ciężkich działek na górze i na dnie okrętu. Umożliwia to prowadzenie ognia w każdą stronę.

Załogę stanowi zaledwie trzynaście osób, z czego ośmiu to strzelcy. Oprócz tego mamy kapitana, pilota, żołnierza odpowiedzialnego za obsługę sonaru oraz systemów defensywnych oraz dwóch mechaników. Okręt zdolny jest przewieźć nawet do 60-70 żołnierzy desantu, którzy upchnięci są w każde wolne miejsce. Zwyczajowo żołnierze desantu wchodzą na okręt dopiero przed bitwą, gdyż normalne funkcjonowanie tylu ludzi w tak ciasnym okręcie jest niemożliwe.

Okręty klasy „Destructor” posiadają napęd magnetyczny.

Punkty Wytrzymałości: Nowa Generacja: 35(15)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki