FANDOM

NOVOSYBIRSK

Placówka badawcza i wojskowa założona w 1979 roku. Nie posiada żadnych połączeń kolejowych z innymi miastami. Została zbudowana na wyspie aby utrudnić komukolwiek dotarcie do niej. Znajdują się tutaj rozległe laboratoria, w tym duże podziemne ośrodki. Ich głównym zadaniem jest badanie Mroźnej Strefy oraz technologii obcej rasy. Oprócz tego znajduje się tutaj również wojskowy poligon, na którym testuje się nowe rodzaje uzbrojenia.

Novosybirsk jest pilnie strzeżoną placówką, która odpowiada za większość nowinek technicznych wprowadzanych do armii i floty. Pracują tutaj najtęższe umysły z całej Rosji. Jednym z istotnych projektów są badania nad ludzkim DNA. Trwają tutaj również intensywne prace nad klonowaniem. Obecnie nie zostały jeszcze one zakończone powodzeniem, gdyż klony często nie są tak udane jak pierwowzory, niemniej jednak niekiedy udaje się sklonować jednostkę, która będzie nadawała się do walki.

Rosjanie prowadzą również w Novosybirsku intensywne badania dotyczące wykorzystania zwierząt do walki. Testy obejmują wiele różnych stworzeń poczynając od psów a kończąc nawet na lodowych potworach.

Placówka badawcza jest zlokalizowana w dużej części pod ziemią oraz osłonięta przed oczami innych lasem. Dookoła rozciągają się stanowiska artylerii przeciwlotniczej, a całość terenu jest intensywnie patrolowana przez liczny garnizon. Niemal niemożliwe jest prześliźnięcie się przez wartowników oraz systemy zabezpieczeń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki