FANDOM

MASAHIRO ASAKURA

Jest to naczelny dowódca Imperialnej Japońskiej Armii (IJA). Weteran drugiej wojny. Walczył w Chinach, na Filipinach, Wyspach Salomona i w Birmie. Podczas wielu operacji dowiódł swej sprawności bojowej. Karierę rozpoczął w 1937 roku jako młody oficer. Szybko awansował i to między innymi dzięki niemu udało się opanować Chiny. W późniejszym czasie został mianowany przez Hirohito naczelnym dowódcą.

Masahiro jest oddany japońskim ideałom honoru. Jego wierność Imperatorowi jest niepodważalna. Dowodzi armią w sposób potwierdzający jego wysokie kwalifikacje i ogromne doświadczenie. Jest zwolennikiem wojny, gdyż tylko w ten sposób widzi możliwość zapewnienia bezpieczeństwa Japonii. Jego głównym postulatem jest obrona Republiki Mandżukoru, która ma się stać sojusznikiem, lub terenem zależnym w dużym stopniu od Japonii. To on przekonał Hirohito do wybudowania bazy wojskowej na Psyche. W założeniu miała to być baza umożliwiająca wypady na Marsa czy Wenus, gdyby warunki były sprzyjające. Okresowo mogła również być miejscem, z którego prowadzono by ataki na floty transportowe zmierzające na dalsze planety. Innymi z jego pomysłów jest zajęcie jeszcze jednego księżyca Jowisza, co miałoby zwiększyć obronność planety, lub dogadanie się z Niemcami co do podziału Saturna i wyrzucenie stamtąd wspólnymi siłami Rosjan.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki