FANDOM

KAZAN

Założony w 1960 roku jako miasto rolnicze. Rozwój miasta został od samego początku zaplanowany. Samo miasto jest skupiskiem osiedli robotniczych oraz budynków użytkowych i administracyjnych. Produkcja obejmuje wyłącznie przemysł lekki, wszystko inne jest importowane. Dookoła miasta rozciągają się pola uprawne, sady i pastwiska na których zbudowano niewielkie wioski, w których zamieszkują pracujący na nich obywatele.

W samym mieście znajduje się centrum rozrywki, w którym zwykli obywatele maja szansę się rozerwać. Powszechnie wiadomo, że burdele i bary są kontrolowane przez moskiewską mafię, jednak władza przymyka na to oczy, gdyż dostęp do tego rodzaju usług pomaga utrzymać porządek. Kazan nie jest dużym miastem, w istocie znaczna część populacji mieszka na stałe w okolicznych wsiach, które z miejsc pracy przerodziły się w ich domy. Ci, którzy zostali pracują w bliżej położonych kołchozach lub ewentualnie w miejscowych fabrykach. Powszechna jest bieda, a nawet niedożywienie co może się wydawać dziwne, ale większość produkowanego pożywienia trafia na eksport.

Po zmroku w kazaniu jest niebezpiecznie, morderstwa są na porządku dziennym a miejscowa policja jest opłacana przez mafijnych bossów z Moskwy. Jedynymi, którzy nie poddali się korupcji panującej w kazaniu są funkcjonariusze NKWD, którzy od czasu do czasu robią tutaj pokazowe czystki. Wtedy dziesiątki a nawet setki ludzi idą na szubienicę, a niektórych czeka jeszcze gorszy los. Stwierdzenie, że Kazań to zapadła dziura jest krótko mówiąc niedopowiedzeniem. Skorumpowane władze dbają wyłącznie o własne dobro a zwykli obywatele są pozostawieni samym sobie.

Niewielu o tym wie, ale w Kazaniu działa ruch rewolucyjny, który nazywa się „Prawdziwi Bolszewicy”. Ludzie Ci opowiadają się za zrównaniem klas społecznych w Kazaniu oraz ukaraniem winnych zaistniałej sytuacji. Jednak ich głównym celem jest dobranie się do skóry skorumpowanym przedstawicielom władz. Kilkukrotnie doszło tutaj do zamieszek oraz zbrojnych starć z policją i wojskiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki