KAMIKAZE

Kamikaze to oddziały specjalne nowej generacji złożone wyłącznie z ochotników, którzy poprzysięgli oddać życie za swój kraj. W odróżnieniu od jednostek znanych z drugiej Wojny Światowej nie są to piloci myśliwców wyładowanych materiałami wybuchowymi. Tworzą niewielkie dobrze wyszkolone jednostki używane do zadań specjalnych. Do ich zadań należy operowanie za liniami wroga, zabójstwa wrogich dowódców, sabotaż i inne tego rodzaju rzeczy. Mogą walczyć na froncie, chociaż wykorzystanie ich w taki sposób to ostateczność.

Zostali przeszkoleni zarówno w technikach ukrywania się, skradania się jak i w brutalnej walce. Często są w stanie wyeliminować część wrogich jednostek zanim ta w ogóle zorientuje się co ją zaatakowało. Część ich wyszkolenia pochodzi od starożytnych Ninja. Elementem treningu była również walka w terenie zabudowanym, bronią białą oraz bez broni. większość posiada również podstawową wiedzę na temat materiałów wybuchowych. Jednostki te cechuje fanatyzm i nieustępliwość, której można jedynie pozazdrościć. Jeśli będą musieli zginąć aby wypełnić powierzone im zadanie, to tak właśnie uczynią i to bez chwili zawahania. Służba w Kamikaze to zaszczyt porównywalny ze służbą w Imperialnej Gwardii Samurajów.

Standardowe jednostki liczą pięć osób. Są niewielkie gdyż najważniejsze dla nich jest pozostanie niezauważonymi. Czasami są wykorzystywani do przeprowadzania zwiadu, gdyż ich umiejętności czynią ich świetnymi zwiadowcami. W razie potrzeby te niewielkie drużyny są łączone w większe jednostki, które potrafią działać wspólnie. Nie posiadają własnej struktury dowodzenia i podlegają bezpośrednio wyższym dowódcom IJA lub dowódcom polowym pod komendę których zostali oddani.

Jeśli chodzi o sprzęt i wyposażenie to zwykle jest dobierane w zależności od misji. Kamikaze często używają cichej broni zaopatrzonej w tłumik, lub posługują się nożem, tudzież nowoczesnymi kuszami, która zapewniają im możliwość cichej eliminacji wrogów. Zazwyczaj zabierają jednak z sobą również ciężą broń, która umożliwia w razie potrzeby rozpętanie ognia. Praktycznie nigdy nie używają wyrzutni rakiet, gdyż są one zbyt ciężkie i nieporęczne, jeśli już to granatnik lub granaty. Czasami maja do dyspozycji również wsparcie lotnicze lub artyleryjskie. Są również używani do oświetlania celów dla nalotów bombowych jeśli zachodzi potrzeba dokładnego bombardowania.

"Odwaga, honor, poświęcenie. Zrobię wszystko dla mojego kraju." - Słowa japońskiego kamikadze wypowiedziane na kilka chwil zanim jego myśliweic wbil się w kadłub wrogiego okrętu.

Więcej z Fandomu