FANDOM

Ho-Ha

Duży transportowy pająk. Wyposażony aż w 5 par odnóży. Bardzo ciężko opancerzony, przez co powolny. Główne gniazda broni znajdują się na głowie, która jest podobna do wieżyczki czołgu. W „głowie” mieści się główne działo Mitsubi 105. Dodatkowo zamontowano tutaj CKM Taisho. Na grzbiecie oraz na spodzie pająka zamontowano dwie obrotowe wieżyczki strzeleckie. Każda z nich wyposażona jest w automatyczne działko Misaka.

Ho-Ha jest ociężały i porusza się dość wolno. Pięć par nóg wyposażonych jest w specjalne ostrza umożliwiające wspinaczkę. Pająk nawet po stracie dwóch par odnóży może się bez problemu poruszać czy wspinać. Wyposażony w system wizji umożliwiający prowadzenie pojazdu z jego wnętrza. Dolna wieżyczka posiada specjalny ogranicznik, który uniemożliwia wystrzelenie pocisków, które mogłyby uszkodzić odnóża Ho-Ha.

Głowa pająka połączona jest z korpusem specjalną śluzą zaopatrzoną w pancerne drzwi. W kadłubie mieści się sekcja transportowa. Załoga to 7 osób. Sekcja bojowa czyli „głowa” mieści stanowiska dwóch strzelców (obsługują działo i CKM) oraz ładowniczego. W kadłubie pająka jest stanowisko dowodzenia oraz kierowania pojazdem, które są obsługiwane przez dowódcę i kierowcę. Dodatkowo dwie wieżyczki obsługiwane są przez dwóch kolejnych strzelców. Sekcja transportowa może pomieścić 24 żołnierzy lub 16 żołnierzy piechoty szturmowej.

Punkty wytrzymałości: Stara generacja 30(15), Nowa generacja 40 (20)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki