FANDOM

HIROTARO OKAMURA

Jeden z ważniejszych naukowców pracujących nad uzbrojeniem oraz nad technologią obcej rasy. Jest jednym z tych, którzy po raz pierwszy uruchomili tajemniczy superkomputer w nowym Tokyo. Dość szybko dostał się pod wpływ Boga-Maszyny i był jednym z pierwszych członków Ruchu Odrodzenia, gdy ten powstał. Hirotaro jest uznanym ekspertem od technologii atlantydów, wykłada między innymi na Uniwersytecie Technologii w Tokyo. To właśnie tam wciągnął kilka nowych osób do Ruchu Odrodzenia, głównie spośród młodych studentów. Jednym z nich był obecny przywódca kultu Takeshi Rokkaku.

Sam Hirotaro pozostaje wciąż jednym z najwazniejszych osób w kulcie, a do jego głównych zadań należy werbowanie młodych i inteligentnych ludzi, którzy w przyszłości mogą zostać ważnymi członkami Ruchu. To również Hirotaro zwerbował Schunoroku gdy wykładał młodym oficerom z Akademii Wojskowej zalety nowych broni, aby Ci mogli je dokładnie zrozumieć. Człowiek ten jest powszechnie szanowanym obywatelem i uznanym patriotą, który większość życia poświęcił na przywracanie technologii obcej rasy do użytku, ku większej chwale Imperium. Ma on dostęp do najwyższych kręgów władzy, które niekiedy zasięgają jego specjalistycznej rady w kwestiach związanych z technologią. Prawda jest zupełnie inna niż Ci ludzie sądzą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki