FANDOM

HIROHITO

Bóg-Imperator całego cesarstwa. Ten człowiek jest najwyżej postawioną osobą w całym państwie. To on wydaje najważniejsze decyzje, nie czyni tego jednak sam. Zasięga opinii swojej rady. Pomimo cybernetycznych wszczepów i daleko idącej zmiany zachowania, która jest wynikiem częstych kontaktów z Bogiem-Maszyną, Hirohito wciąż zachował wiele ze swej dawnej osobowości. Jest człowiekiem, który stara się dbać o swój lud. Po drugiej Wojnie Światowej nie chciał się angażować w kolejne konflikty. Jednakże widząc wojowniczość pozostałych frakcji, a także ich nieumiejętność pokojowego współżycia zaczął się obawiać o swój lud. Być może doszedł do tych wniosków sam, a może podsunął mu ten pomysł Bóg-Maszyna? Nikt tego nie wiem, zapewne nawet sam Hirohito.

Japonia wkroczyła w okres wojny z silną armią. Pozostała jednak neutralna. Hirohito postanowił położyć jeszcze większy nacisk na siły zbrojne. Cesarstwo musiało być przygotowane na nieuchronną wojnę. Jednocześnie Imperator starał się zachować w miarę przyjazne stosunki z Niemcami. Byli najbliżej Jowisza, zresztą od dawna między dwoma nacjami była przyjaźń, lub może pewnego rodzaju sojusz. Hirohito jako człowiek Honoru nigdy nie zapomniał, że to Niemcy przekazały Japonii technologię, która umożliwiła im wyruszenie w kosmos.

W chwili obecnej Hirohito wciąż realizuje politykę defensywną. Nie chce mieszać się w wojnę, jednak zdecydował, iż Japonia będzie broniła niezależności Republiki Mandżukoru. Cesarz uważa, iż ma wobec tych ludzi pewnego rodzaju dług, gdyż pozostawił ich na Ziemi aby zginęli. Dlatego jest gotów stanąć w ich obronie. To kwestia honoru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki