FANDOM

EGZOSZKIELETY

Pancerne jednostki kroczące zwane również Egzo, wprowadzone do IJA jeszcze przed początkiem zimnej wojny. Początkowo ich głównym zadanie miało być wspieranie piechoty w walce, w krótkim jednak czasie okazało się, że szkielety są dużo bardziej mobilne i główny sztab IJA postanowił przekształcić je w jednostki pancerne, które miały zastępować czołgi w trudnym terenie, gdzie sprawowały się znacznie lepiej od nich. Nadal jednak świetnie sprawują się jako wsparcie dla oddziałów piechoty, szczególnie w terenie zabudowanym.

Japończycy używają trzech standardowych typów szkieletów, które mają ściśle określone zadania. Możliwość instalowania broni w specjalnych slotach powoduje, że szkielety można przystosować przed każdą bitwą do zmiennych warunków.

Formacja Egzoszkieltów szybko stała się jedną z najbardziej elitarnych jednostek japońskich. Służą w niej tylko najlepsi, zazwyczaj rekrutują się spośród czołgistów lub żołnierzy piechoty szturmowej, którzy są już zaznajomieni z obsługa sprzętu skonstruowanego w oparciu o technologię atlandytów.

Hinode

Tatami

Hoshi