FANDOM

"DZIURA" MG

Poniższy tekst przeznaczony jest dla oczu Mistrza Gry. Tłumaczy on zaistniałą sytuację w "Dziurze" oraz podsuwa kilka pomysłów na ewentualne scenariusze.

Miasto zostało zniszczone podczas wojny atlantydów z ich braćmi cyberoidami. Faktycznie użyto tutaj nowej broni opartej na Heizonium, która wyrwała ogromny krater w powierzchni ziemi oraz napromieniowała wszystko i wszystkich. Jak się jednak okazało niektórzy cyberoidzi przetrwali wybuch. Większość z nich uciekła ale niektórzy zostali. Kilku z nich wiedząc, że promieniowanie lub czas w końcu ich zabije postanowiło przenieść swoje mózgi w ciała robotów. Dzięki temu udało im się przetrwać, chociaż nie opuszczają „Dziury”, gdyż wskutek promieniowania dawno już zatracili rozsądek.

Co więcej zdołali przywrócić do życia elektrownię znajdującą się w ruinach, która działa w oparciu o Heizonium. Dzięki temu mogli uruchomić niewielkie fabryki robotów. Obecnie kryją się w labiryntach podziemnych korytarzy uważając się za bogów dla podległych im robotów. Co więcej toczą między sobą walki o dominację w tym rejonie. Jest ich kilku, niektórzy ubzdurali sobie, iż są bóstwami dobra a inni wręcz przeciwnie. Obecnie poruszyło ich pojawienie się przedziwnych istot, który wydały im się inteligentne. Być może dowiedziały się o istnieniu bogów i przyszły im oddać hołd?

Ogólnie możemy wysłać graczy na misję, w której mogą spróbować porozumieć się z inteligencją stojącą za robotami. Szaleni cyberoidzi będą się zachowywać różnie w zależności od bóstwa, którym wydaje im się, że są. Co najdziwniejsze okaże się, że szybko nauczą się podstaw języka japońskiego (w istocie to porozumiewają się dawną odmianą używaną w Japonii przed niemal dwoma tysiącami lat). Szybko poduczą się również jego aktualnej wersji. Mogą wysłać graczy w głębiny pod korytarzami „Dziury” aby Ci zdobyli dla nich Heizonium, które zalega w tamtejszych składach oferując im coś w zamian. Ogólnie można tutaj rozegrać mnóstwo ciekawych scenariuszy od zwykłej walki i eksploracji tuneli przez próby porozumienia się z obcą inteligencją aż do wykonywania jakichś zadań dla cyberoidów.

Promieniowanie pozostałe po wybuchu Heizonium również ma swój wpływ. Co prawda kombinezony w dużym stopniu je niwelują, ale nie całkowicie. Promieniowanie oprócz powolnego uśmiercenia człowieka (ale na to potrzeba lat) powoduje halucynacje. Co więcej powoduje, że umysły stają się podatne na sugestie. Czyli jeśli jeden z graczy zobaczy coś dziwnego i oznajmi to reszcie, to chociaż jeszcze przed chwilą tego nie widzieli okaże się, że teraz rzeczywiście widzą to wszyscy, oczywiście każdy nieco inaczej, według swojego wyobrażenia. Daje to kolejną możliwość rozgrywania przygód w pustych korytarzach, które zaludnimy czym tylko chcemy. Gracze mogą zrobić co zechcą ze swą wiedzą. Pod korytarzami „Dziury” odnajdą w końcu składy przechowujące Heizonium bronione przez automatyczne systemy. Być może zdecydują się przekazać tą informację swym przełożonym, którzy wkrótce zmontują liczniejszą wyprawę po ten cenny surowiec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki