FANDOM

"DZIURA"

Potoczna nazwa dla odkrytego niedawno miasta atlantydów. W jego centrum znajduje się niemal idealnie okrągła głęboka dziura w ziemi. Jak dotąd nie sprawdzono jak głęboko sięga. Pewne jest jednak, że nie jest to krater uderzeniowy. Pierwsze grupy badawcze, które zapuściły się w okolicę Dziury zauważyły, że najwyraźniej jest ona napromieniowana przez substancję, która po zbadaniu wykazała pewne podobieństwo do Heizonium. Dopiero po kilku latach intensywnych badań udało się wyprodukować kostium antyradiacyjny, który powstrzymywał promieniowanie przez krótki czas.

Pierwsza grupa badawcza zeszła w miasto oraz rozciągające się pod nim podziemne kompleksy. Wyprawa zakończyła się spektakularnym fiaskiem. Zaledwie jeden z badaczy powrócił, w dodatku najwyraźniej szalony. Bredził coś o „tym, który wie”. Opowiadał również niestworzone historie o tym, że coś żyje w głębi zniszczonego miasta. Początkowo brano to za majaki szaleńca. Przynajmniej do momentu gdy druga ekspedycja wyniosła z kompleksu strzaskane resztki jakiegoś robota. Z ośmiu wysłanych ludzi powróciło ledwie trzech. Przynieśli również wiadomość mówiącą o tym, że mieszkaniec miasta życzy sobie aby zostawiono go w spokoju.

Po krótkiej chwili szoku rozpoczęto próby porozumienia się z czymś co najwidoczniej zamieszkiwało ruiny. Nie przyniosło to jednak żadnego efektu. Naukowcy nie ośmielili się wysłać kolejnej ekspedycji. Jednak rosnący nacisk ze strony rządu wymusza na naukowcach podjęcie bardziej zdecydowanych kroków. Wysłanie kolejnej ekipy jest jedynie kwestią czasu.

Dział przeznaczony dla Mistrza Gry:

Dziura MG

Więcej z Fandomu

Losowa wiki