FANDOM

Dolina Piramid MG

Poniższy tekst przeznaczony jest dla Mistrza Gry. Podsuwa on pomysły, które można wykorzystać podczas rozgrywania scenariuszy prowadzonych w lokacji.

Z założenia grobowce mogą być dla graczy możliwością poznania historii atlantydów. W każdym z nich może się znajdować strzępek informacji na temat obcej cywilizacji. Co więcej w grobowcach faktycznie można znaleźć ciekawe rzeczy. Poczynając na ozdobach ze złota, srebra czy szlachetnych kamieni, przez broń białą, w tym wykonaną z Eisenkaltu, kończąc na bardziej potężnych artefaktach czy strzępkach technologii. Jest to dla graczy możliwość wcielenia się w grupę odkrywców.

Co więcej same piramidy najeżone są niebezpiecznymi pułapkami, zagadkami, labiryntami, tajemnymi przejściami i wszystkim czego sobie zażyczymy (poza żywymi stworzeniami). Gdzieś być może został umieszczony robot strażniczy, a w innym miejscu coś jeszcze bardziej zabójczego.

Gracze mogą dowiedzieć się, że Atlantyda była planetą ojczystą starej rasy, i że również w jakiś sposób wytworzono na niej osobliwość, którą jednak udało się zniszczyć, niestety razem z planetą. Mogą znaleźć zapiski mówiące lub naprowadzające na sposób zwalczenia Mroźnej Strefy.

Dodatkowo możemy wprowadzić w to wszystko „Ruch Odrodzenia”, który wysłał własną ekipę badawczą. Mogą oni mieć na celu uniemożliwienie graczom zdobycia informacji o tym, że to superkomputer wie jak zniszczyć Osobliwość lub zwyczajnie odebrać im znalezione artefakty. Jest to również punkt zaczepienia do tego, aby gracze zobaczyli, że japońskie społeczeństwo nie jest aż tak jednolite jak mogłoby się wydawać.

Możliwości jest bardzo wiele. Gracze mogą przywlec z grobowców tajemniczą chorobę lub wszystko co tylko przyjdzie na myśl Mistrzowi Gry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki