FANDOM

Dolina Piramid

W górskiej dolinie na północ od Tokio dokonano zadziwiającego znaleziska. Odkryto tam dziesiątki piramid, nierzadko nawet trzykrotnie większych od tych znanych z Ziemi. Japończycy wiedzieli już, ze dla atlantydów piramidy były budynkami stanowiącymi pewnego rodzaju symbol. Wkrótce okazało się, iż dolina jest prawdopodobnie jednym wielkim grobowcem, który kryć może w sobie nieznane tajemnice.

W pierwszym odkrytym grobowcu odnaleziono wiele ciekawych rzeczy, w tym zapiski, które miały uwiecznić historie pochowanego w nim Atlantydy. Co dziwne pismo używane do ozdabiania grobowców miało wiele podobieństw z Egipskimi hieroglifami. Budziło to podejrzenia, iż być może Atlantydzi odwiedzili kiedyś Ziemię. Postanowiono rozpocząć badania archeologiczne.

Jak się również okazało grobowce były zabezpieczone zmyślnymi pułapkami. Kilku naukowców straciło życie, a badania zawieszono. Wkrótce jednak postanowiono wznowić program badawczy, gdyż zachodziło podejrzenie, iż w grobowcach mogą się kryć nieznane ludzkości artefakty i bogactwa. Jeśli Atlantydzi zaszczepili Egipcjanom zwyczaj chowania zmarłych wraz ze skarbami to z cała pewnością sami również postępowali w ten sposób. Tym razem za eksplorację piramid wzięła się Imperialna Japońska Armia. Potrzebowano jednak odpowiednich do tego celu ludzi.

Poniższy tekst przeznaczony jest dla oczu Mistrza Gry:

Dolina Piramid MG

Więcej z Fandomu

Losowa wiki