FANDOM

Reforma marynarki wojnnej była największym projektem od czasów Exodusu. Przeprowadzana systematycznie obejmowała wyprzedaż starych okrętów, oraz produkcję nowych typów jednostek. Przede wszystkim środowisko wymogło aby statki były budowane podobnie jak okręty podwodne, które jako jedyne były w stanie zieśc panujące ciśnienie. Pierwsze jednostki były niewielkimi okrętami wyposażonymi w wyrzutnie torped i nic poza tym. Wkrótce jednak wdrożono nowe projekty łodzi, które miały zostać wyposażone w działka głębinowe działające na zasadzie Railguna. Oprócz tego większe jednostki miały brać na pokład myśliwce i torpedowce głebinowe. Z przyzwyczajenia nazywano je wciąż samolotami. Ostatnim etapem było wdrożenie wprowadzenie w wiekszych okrętach doków dla myśliwców i torpedowców głębinowych.

Okręty Głębinowe

Sentyment do czasów pamiętanych wciaż z Ziemi zmusił konstruktorów i projektantów do nazwania nowych konstrukcji samolotami. Co więcej doprowadzili oni do tego, iż myśliwce i torpedowce mogły operować zarówno w Głębinach jak i w atmosferze planet. Tyczyło się to zarówno mysliwców, które używane były z powodzeniem do kontroli powietrznej i kontroli głębin ja i torpedowców, które po przezbrojeniu z powodzeniem były używane jako bombowce.

Samoloty Głębinowe

Wraz z rozwojem ZImnej Wojny Japończycy doszli do wniosku, że potrzebują okrętu, który będzie spełniał rolę zarówno bazy zaopatrzeniowej jak i mobilnej stacji transportującej duże ilość wojski oraz sprzętu. W oparciu o konstrukcje Ark, które umozliwyły ludzkości opuszczenie Ziemi zaprojektowano nowy rodzaj statków, które swoja wielkością przewyższały okręty wojenne.

Mobilne Bazy

Wraz z rozwojem floty zaczęto się również zastanawiać nad bezpieczeństwem Jowisza, Kallisto i Psyche. Oczywiście najwazniejszą linię obrony stanowić miały stanowić okręty wojenne. Postanowiono jednak rozwinąć również stacjonarną obronę planetarną. Japończycy zaobserwowali również u pozostalych nacji ten trend. Sami postawili przede wszystkim na niewielkie stacje mieszczące wyrzutnie torped i działka głębinowe. Dużych stacji defensywnych nie budowano z uwagi na niską opłacalność tego rodzaju przedsięwzięć. Punkty obrony planetarnej pozostawały łatwym celem, gdyż nie mogły się poruszać, mimo tych minusów niewielka liczba tego rodzaju stacji pozostaje"zawieszona" w oklicy ważnych miast na Jowiszu i Kallisto.

Obrona Planetarna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki