FANDOM

BÓG-MASZYNA

Japończycy zajęli miasto starej rasy, które nazwali Tokyo. Odkryli w nim maszynę niewiadomego przeznaczenia, którą ślepy los pozwolił im uruchomić. Jak się okazało maszyna nauczyła ich jak korzystać z obcej technologii. Koniecznym do tego elementem były cybernetyczne wszczepy, które w późniejszych latach upowszechniły się w całym społeczeństwie. Superkomputer potrzebował czasu na zorientowanie się w sytuacji, ponadto japończycy byli mu potrzebni aby odbudować miasto i ponownie przywrócić je do życia.

Istota niegdyś będąca Bogiem-Maszyną postanowiła przedstawić się ludziom jako zarządca miasta oraz maszyna ucząca, która była używana do przekazywania wiedzy z zakresu obsługi miasta oraz technologii. Dzieki temu ludzie nauczyli się wielu nowych rzeczy, oraz uruchomili stare fabryki przystosowując je do swoich potrzeb. W głębi umysłu superkomputera tkwiła jednak myśl o odzyskani dawnej pozycji i potęgi. Nie zadowalało go bycie jedynie narzędziem w rękach ludzi.

Bóg-Maszyna spostrzegł jednak, iż ludzie są inni od atlantydów. Nie był w stanie zapanować nad umysłami japończyków, którzy w większości instynktownie mu się opierali. Nie próbował dalej świadom, że jeśli zbyt wcześnie odkryje karty to ludzie go zniszczą, gdyż tak naprawdę już go nie potrzebowali. Rozpoczął więc działać w zupełnie inny sposób. Postanowił pokierować japończykami podsuwając im pomysły oraz szepcząc o zagrożeniu jakie mogą sobie ściągnąć na głowę jeśli inne nacje dowiedzą się o ich odkryciu. Wkrótce Jowisz został zamknięty dla pozostałych frakcji. Kolejnym krokiem Boga-Maszyny było skierowanie narodu japońskiego w stronę wojny. Udało mu się częściowo wpłynąć na Hirohito, który ogłosił się Imperatorem Cesarstwa Mechanicznego Słońca.

Jednocześnie okazało się, iż niektórych ludzi jest łatwiej kontrolować niż innych. W ciągu kilku lat powstał Ruch Odrodzenia, który kierowany był przez Boga-Maszynę za pośrednictwem kilku najważniejszych osób. Ostatecznym celem stowarzyszenia miało być pozyskanie nowych braci oraz zgromadzenie jak największej władzy w ich rękach. Wszystko to miało się odbywać spokojnie i w całkowitej tajemnicy, aby nikt się o tym nie dowiedział. Wszystko szło dobrze dopóki Akihiro Matsukata i jego policja Kempeitai nie wpadli na trop Ruchu Odrodzenia. Bóg-Maszyna nakazał zatarcie śladów i przyczajenie się, gdyż nie był jeszcze gotów do ujawnienia swego prawdziwego oblicza. Wciąż jest zbyt słaby aby obalić rząd. A Ruch Odrodzenia nie ma wystarczających sił aby dokonać przewrotu. Celem nadrzędnym stało się wszczęcie wojny z pozostałymi frakcjami ludzi, co ma odwrócić uwagę od Boga-Maszyny i dać mu czas niezbędny do przygotowań. W istocie wybuch wojny mógłby znacząco przyspieszyć realizację jego planów, dlatego członkowie Ruchu Odrodzenia wzmogli wysiłki mające doprowadzić do wojny, w czym duży udział ma Takeshi Rokkaku.

Ruch Odrodzenia - Informacje o sekcie Boga-Maszyny

Najważniejszym celem Boga-Maszyny jest przejęcie władzy nad Japonią i uczynienie z ich obywateli niewolników. Jest to tak naprawdę pierwszy krok do zniewolenia całej ludzkości, tak jak kiedyś udało mu się zniewolić część rasy atlantydów. Nauczony doświadczeniem tysięcy lat postanowił jednak działać ostrożniej i zaatakować dopiero gdy będzie należycie przygotowany. Bóg-Maszyna nie ma ochoty spędzić kolejnych tysięcy lat oczekując na następny cud, który przywróci go do życia. Tym razem zamierza zrealizować swój cel, którym jest panowanie nad Układem Słonecznym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki