FANDOM

AKIHIRO MATSUKATA

Minister Bezpieczeństwa i głowa tajnej policji Kempeitai. Jest całkowicie oddany Imperatorowi i idei Japonii jako potęgi na miarę dwudziestego pierwszego wieku. Prowadzi wewnętrzne działania mające na celu kontrolę nastrojów społeczeństwa a także eliminowanie przejawów nieposłuszeństwa i niesubordynacji. Tak naprawdę do niedawna miał niewiele do roboty, gdyż japończycy byli narodem karnym i niezwykle oddanym Imperatorowi. W ostatnich latach Akihiro wpadł jednak na trop dziwnego stowarzyszenia, czy też może sekty, w istocie trudno jest powiedzieć co to jest dokładnie. Nie wiadomo nawet, czy jej członkowie są zdrajcami czy też wiernymi poddanymi Imperatora.

Akihiro złożył meldunek i wziął się za rozpracowywanie organizacji, którą jednak trudno jest namierzyć. Jak się okazuje jest ona szczelna i nie dopuszcza osób z zewnątrz. Jednak coraz większe środki przeznaczane na śledztwo powoli posuwają je do przodu. Zapewne w ciągu najbliższych miesięcy Minister Bezpieczeństwa będzie wiedział cos więcej o tajemnym stowarzyszenia, które obecnie skupia całą uwagę jego i policji Kempeitai.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki